Kolokacja w certyfikowanym centrum danych – case study SeaChange Polska

Z tego wpisu dowiesz się:

  1. Jakie były potrzeby polskiego oddziału firmy SeaChange
  2. Jakie korzyści płyną z kolokacji w certyfikowanym centrum danych MAIN

Kim jest klient?

SeaChange International Inc, (NASDAQ: SEAC) dostarcza najwyższej klasy technologie streamingu wideo, telewizji linearnej i reklamy wideo dla operatorów, właścicieli treści i nadawców na całym świecie. Technologia SeaChange pozwala na opłacalne uruchomienie i rozwój usług telewizji linearnej premium oraz streamingu direct-to-consumer w celu zarządzania, kształtowania i monetyzacji ich treści.

SeaChange pomaga utrzymać istniejące, a także uzyskać nowe i dodatkowe przychody z reklam w tradycyjnej telewizji i usługach streamingowych dzięki swojej unikalnej technologii reklamowej. SeaChange już od prawie trzech dekad dostarcza rozwiązania premium w zakresie oprogramowania wideo do swojej globalnej bazy klientów.


Potrzeby klienta

Klient poszukiwał profesjonalnego, certyfikowanego centrum danych dla serwerów klasy Enterprise. Firmie zależało na zaawansowanych zabezpieczeniach, w szczególności redundancji (nadmiarowości) na poziomie zasilania, a także wsparciu specjalistów w konserwacji i monitoringu.


Rozwiązanie – kolokacja w centrum danych MAIN

SeaChange otrzymało 3 szafy serwerowe w przestrzeni kolokacyjnej z wielopoziomowym zasilaniem i połączeniem z Internetem dostarczonym przez członka naszego Partner Community – StarNet Telecom. Szafy serwerowe klienta zostały umieszczone w MAIN Data Center WA0 w Warszawie przy ul. Giełdowej, które spełnia najwyższe standardy w zakresie bezpieczeństwa, łączności i chłodzenia. Funkcje bezpieczeństwa obejmują:

  • Ochronę obiektu 24/7,
  • System alarmu przeciwpożarowego,
  • Stały monitoring wideo wysokiej rozdzielczości na zewnątrz oraz wewnątrz obiektu,
  • Wielostrefowy system kontroli dostępu, uniemożliwiający wejście osób niepowołanych na teren obiektu oraz do wydzielonych pomieszczeń.

MAIN Data Center WA0 jest również w pełni redundantne we wszystkich zakresach (zasilanie, chłodzenie, łącze internetowe, sprzęt, personel) oraz posiada certyfikat ISO/IEC 27001.

Klient ma stały dostęp do swojego kolokowanego sprzętu. MAIN odpowiada za konserwację połączeń i oferuje kompleksowe wsparcie w przypadku awarii urządzeń. SeaChange może również skorzystać z rozwiązania „smart hands”.


Opinia klienta

Aby skutecznie dostarczać naszym klientom wysokiej jakości usługi, szukaliśmy bezpiecznej infrastruktury Data Center, której utrzymanie moglibyśmy powierzyć zaufanemu partnerowi.

Wybraliśmy kolokację w MAIN, ponieważ ich centrum danych jest w pełni redundantne, a także oferuje kompleksowe wsparcie specjalistów IT. Zyskaliśmy infrastrukturę o parametrach, które pozwalają nam stale zapewniać najwyższej jakości rozwiązania naszej globalnej bazy klientów.

Jacek Kałucki IT Director, SeaChange Polska

Bezpłatna konsultacja

Masz pytania o nasze usługi? Zadaj je nam.

Umów się na 30-minutową darmową rozmowę
z ekspertem MAIN.

Wybierz termin

Planujesz migrację zasobów do chmury?

Nasi eksperci odpowiedzą na każde Państwa pytanie. W zrozumiały sposób opiszą, jak działa MAIN i opracują najbardziej efektywne rozwiązanie.

Zobacz również

Przejrzyj artykuły

Sprawdź, jak mały gabinet psychiatryczny uprościł codzienną pracę dzięki EDM w chmurze i automatycznym backupom danych medycznych.

Polska firma Canagri, działająca w branży agro, poszukiwała partnera IT, który zapewni nie tylko wydajny hosting IFS Cloud, ale także kompleksowe wsparcie techniczne i doradcze.

Klient potrzebował rozwiązania, które umożliwi centralne zarządzanie tożsamościami i zasobami IT w rozproszonej infrastrukturze.