“Zapewnienie bezpieczeństwa danych oraz ciągłości procesów są najistotniejszymi priorytetami ProService Finteco.
Korzystając z doświadczenia i profesjonalnego, otwartego podejścia MAIN stworzyliśmy infrastrukturę IT, która zapewnia wysoki poziom ciągłości biznesowej oraz bezpieczeństwo danych naszych klientów".
“Ulokowanie naszych systemów w zewnętrznym Data Center przełożyło się na ich większą wydajność, a tym samym bardziej komfortową pracę zespołu MullenLowe Poland”.
Firma MAIN wzięła też na siebie odpowiedzialność za nasze dane i ich bezpieczeństwo, dzięki czemu możemy skupić się na głównych aspektach naszego biznesu”.
“Naszą misją jest zwiększanie efektywności przedsiębiorstw produkcyjnych. Pomagamy im tworzyć przewagę konkurencyjną w oparciu o nowe technologie.
Chmura prywatna MAIN wspiera nas w realizacji tego celu, gwarantując stabilność, wydajność, a przede wszystkim bezpieczeństwo”.
Dowiedz się, w jaki sposób wprowadzamy firmy do chmury.
Przeprowadzamy audyt i wspólnie ustalamy, które zasoby należy przenieść do chmury i z jakich dokładnie rozwiązań najlepiej skorzystać. Bierzemy pod uwagę całą infrastrukturę, z jakiej obecnie korzystasz.
Nie zawsze migrujemy wszystko, gdyż czasem najlepsza jest opcja hybrydowa – część zasobów pozostaje na serwerach lokalnych, a część jest przenoszona do chmury. Na tym etapie szukamy też możliwych usprawnień, np. zwiększenia wydajności systemów.
Przedstawiamy ofertę dotyczącą rodzaju i zakresu usługi, która najlepiej odpowie na potrzeby Twojej organizacji. Precyzujemy w niej takie elementy warunków umowy, jak SLA (czyli określany procentowo poziom dostępności usług; zalecane jest min. 99%) oraz tzw. exit plan, czyli ramy czasowe i działania, które obie strony powinny podjąć w sytuacji rezygnacji z usługi.
Zależnie od potrzeb Twojego zespołu oferujemy również szkolenia w zakresie korzystania z nowego środowiska.
Przed podjęciem decyzji o rozpoczęciu projektu z MAIN otrzymujesz kompletny pakiet informacji dotyczących planu wdrożenia, wyceny rozwiązania oraz korzyści płynących z zaprojektowanego środowiska.
Na tym etapie realizujemy ustalony plan. Zespół inżynierów MAIN wykonuje prace w sposób, który niweluje negatywne skutki przełączenia środowisk lub ewentualnych niedostępności. Jednocześnie dostosowujemy plany do specyfiki pracy Twojej organizacji, by uniknąć przestojów lub ograniczyć je do minimum.
Finalne przełączenie się na zasoby chmurowe można często wykonać w 1-3 minuty i skoordynować z regularnymi przerwami technicznymi. Na koniec przeprowadzamy testy przeniesionej infrastruktury.
Na tym etapie weryfikujesz, czy założone w propozycji wydajność i funkcjonalności zostały przez nas dostarczone.
W zależności od podjętych wcześniej decyzji, utrzymanie środowiska może być realizowane przez Twój zespół, przez zespół MAIN, lub przez obie strony. Działania te można podzielić na:
Od tego momentu podejmujesz też decyzje o dalszym dostosowaniu chmury do potrzeb firmy. Służymy Ci radą i pomocą na każdym kroku – do Twojej dyspozycji są opiekunowie biznesowi, techniczni oraz Project Managerowie.
Nasi partnerzy technologiczni
Wiele firm czuje się niepewnie przy podejmowaniu decyzji o przeniesieniu swoich zasobów. Zobacz nagranie webinaru, na którym omawiamy kolejne etapy migracji i jak się do nich przygotować.
Aby zakupić usługę chmury, skontaktuj się z nami: telefonicznie - +48 22 339 18 98 (w godz. 8-17), mailowo – [email protected], lub poprzez formularz kontaktowy umieszczony wyżej. Wspieramy klienta w każdym przypadku. Znasz już potrzebne parametry techniczne swojej nowej chmury? Zapewnimy sprzęt z taką specyfikacją. Nie znasz się na technikaliach, ale wskażesz, jakie potrzeby biznesowe ma realizować chmura? Podpowiemy infrastrukturę odpowiednią do nich.
Czas uruchomienia chmury zależy od wielkości, złożoności i zaawansowania technologicznego środowiska. Dla przykładu, minimalny czas na wdrożenie środowiska Private Cloud to 1 dzień roboczy.
Usługi chmury w MAIN opierają się na fizycznej infrastrukturze serwerowej i sieciowej naszych ośrodków Data Center w Warszawie (więcej informacji w zakładce 'Data Center').
Jako klient zawsze masz nieograniczony dostęp do wszystkich danych w Twojej chmurze w MAIN. W zależności od usługi, może to się odbywać na różne sposoby, np. poprzez konsolę VMware vCloud (udostępnianą przez nas) bezpośrednio do środowiska – potrzebna jest jedynie przeglądarka internetowa. Druga możliwość to dostęp VPN bezpośrednio do środowiska (protokoły SSH, RDP, VNC i inne). Jako klient możesz też skopiować dane na dyski, podłączając się do maszyn fizycznych bezpośrednio u nas w Data Center.
Oferujemy również dostępy hybrydowe, w których my zarządzamy całym środowiskiem, ale przyznajemy Tobie lub wskazanym podmiotom administrację wybraną jego częścią. Możemy też świadczyć usługi monitoringu i backupowania, jeśli masz takie życzenie.
Tak, zapewniamy pełne wsparcie:
Zapewniamy bezpieczeństwo na kilku poziomach. Budynki naszych Data Center objęte są ochroną i monitoringiem oraz cechują się nadmiarowością m.in. na poziomie zasilania, sieci i klimatyzacji. Oferujemy również rozwiązania backupu i odzyskiwania danych po awarii (Disaster Recovery Center).
Usługa Private Cloud korzysta z dedykowanego środowiska fizycznego (hosty i sieć), co oznacza, że Twoje maszyny będą odseparowane od maszyn innych klientów.
Stale monitorujemy dostępność hostów fizycznych, sieć oraz dostępność maszyn wirtualnych. Oferujemy też usługi dodatkowe, takie jak backupowanie, Disaster Recovery Center, antywirus, WAF, Intrusion Prevention/Detection System oraz Anty-DDoS.
Na życzenie możemy też podłączyć infrastrukturę do dedykowanego fizycznego urządzenia sieciowego (router, firewall), tak by można było korzystać z dodatkowych funkcjonalności, takich jak więcej rodzajów VPN czy zaawansowana konfiguracja sieci.
Tak. Skalowanie środowisk wirtualnych odbywa się w ramach fizycznych możliwości hostów (CPU, RAM i dysk). Gdy te się skończą - środowisko może zostać rozszerzone o kolejne hosty fizyczne. Można też zwiększyć parametry usług internetowych lub łącza dedykowanego.
Tak, korzystamy z rozwiązań do konteneryzacji od VMware Tanzu oraz RedHat OpenShift.
Nie. Masz gwarancję, że cena chmury, na którą się zdecydowałeś, nie ulegnie zmianie. Cena może wzrosnąć tylko w przypadku zwiększenia wybranych parametrów, np. dodania kolejnych maszyn fizycznych lub zwiększenia przepustowości sieci.
Nie, nie pobieramy osobnej opłaty za ruch przychodzący i wychodzący.
Doradzamy, jak przenieść firmę do chmury. Migrujemy też zasoby z innych Data Center.
Napisz do nas, a odpowiedź otrzymasz w ciągu 4 godzin (pn-pt 8-17).
Michał Kaczorowski
Solution Architect