Akces – Dedykowane aplikacje

  • AKCES S.C.
  • ul. Lotników 7
  • 31-462 Kraków

O partnerze

Akces jest dostawcą i integratorem nowoczesnych i zaawansowanych rozwiązań informatycznych dla biznesu. Od 2009 roku, nieprzerwanie posiada status Autoryzowanego Partnera InsERT, zajmuje się wdrożeniem oprogramowania InsERT (instalacja, konfiguracja, szkolenia).

Prowadzi również sprzedaż sprzętu komputerowego i urządzeń fiskalnych. Dział serwisowy wspiera i naprawia usterki oraz awarie, a dział programistyczny szyje na miarę platformy B2B, B2C i wiele innych aplikacji dedykowanych.

Dla klientów, którzy potrzebują rozwiązań nietypowych proponuje rozwiązania własne.

Nasze rozwiązania

AKCES od 2010 roku rozpoczął rozwój własnych aplikacji. Część z nich to klasyczne oprogramowanie wspomagające rozwiązania innych dostawców, natomiast część rozwiązań to oprogramowanie świadczone w formie usługi (Software as as Service – SaaS) w prywatnej chmurze Safe Computing.

Akces Kolektor

Aplikacja przygotowana specjalnie do współpracy z programem InsERT Subiekt nexo Pro. Jego zadaniem jest usprawnienie obsługi procesów magazynowych. Pozwala na wykonywanie operacji na bazie danych w czasie rzeczywistym.

Integracja centrali telefonicznej Slican z nexo PRO

Program do automatycznego rozpoznawania numeru telefonu dzwoniącego klienta. Wyświetla jego listę dokumentów, takie jak faktury sprzedaży, rozrachunki, zamówienia i zlecenia serwisowe z programów Subiekt i Gestor nexo PRO firmy InsERT.

Integratory

• ALLEGRO-NEXO
• e-Bay nexo
• AMAZON-NEXO
• Integrator DLA SHOPER.PL
• Automatyczny proces zamawiania kuriera DPD, UPS, GLS, InPOST

Serwery i chmura

Akces ASP – oprogramowanie jako usługa w chmurze. Jest to platforma serwerowa i program licencjonowania, który pozwala na przeniesienie systemu InsERT GT lub Navireo klienta do chmury Akces.

Szkolenia

Akces w ramach szkoleń zapewnia:
• analizę potrzeb szkoleniowych,
• prowadzenie szkolenia przez wysoko wykwalifikowanego trenera,
• odpowiednio wyposażone stanowisko szkoleniowe,
• materiały pomocnicze,
• certyfikat uczestnictwa.

Aplikacje dedykowane oraz system ERP w oparciu o chmurę MAIN

W oparciu o ponad 20-letnie doświadczenie Akces zajmuje się wdrożeniem oprogramowania InsERT (instalacja, konfiguracja, szkolenie). InsERT to programy dla małych i średnich firm – system do obsługi sprzedaży, księgowości, finansów, kadr i płac, zarządzania relacjami z klientami, aplikacje do prowadzenia e-sklepu, czy fakturowania online, a także kompleksowy system ERP.

Wykorzystując chmurę MAIN oraz używając gotowych zestawów rozwiązań następuje automatyzacja wdrażanych usług. Na bazie infrastruktury i usług MAIN klient może zbudować kompleksowe rozwiązania dla swoich klientów.

Dowiedz się więcej o naszych partnerach

Niezależnie od tego, czy pracujesz w firmie świadczącej usługi informatyczne, czy jesteś ekspertem IT w jednoosobowej firmie, możesz rozwijać swoje kompetencje, pozyskiwać więcej klientów i zwiększać swoje miesięczne dochody razem z nami.

Dołącz do MAIN Partner Community

Masz pytania? Napisz do nas.

    * Pola obowiązkowe