O partnerze
Nexus Telecom tworzy środowiska hybrydowe i wirtualne z wykorzystaniem chmury obliczeniowej i najnowszych trendów ICT. Wykorzystując protokoły IP i rozwiązania do wizualizacji przesyłanego obrazu.
Nexus Telecom integruje w czasie rzeczywistym usługi komunikacyjne łącząc ludzi wykorzystując protokoły IP i rozwiązania do wizualizacji przesyłanego obrazu. Tworzy środowiska hybrydowe oraz wirtualne w oparciu o VMware i Hyper-V z wykorzystaniem chmury obliczeniowej i najnowszych trendów w ICT.
Wspiera organizacje B2G Instytucje Publiczne i B2B Firmy Komercyjne: SMB, Enterprise w wymianie technologii cyfrowych i analogowych na telefonię VoIP. Kreuje nową rzeczywistość w oparciu o rozwiązania Unified Communications takie jak, aplikacje SoftPhone czy platformy wideokonferencyjne, by klienci nieprzerwanie utrzymywali wysoki standard komunikacji i realizacji własnych usług sprzedaż, call desk, contact center.
Nasze rozwiązania
Środowiska hybrydowe i wirtualne z wykorzystaniem chmury obliczeniowej dla platform głosowych VoIP/Call Center.
- VoIP Cloud – wirtualne centrale w chmurze obliczeniowej
- Dobór, wymiana i instalacja fizycznych Central Telefonicznych
- Rozwiązania dedykowane do ISDN i SIP
- Instalacja wirtualnych central na środowiskach VMWare oraz Hyper-V
- Dobór, wymiana, dostawa i konfiguracja telefonów IP (VoIP)
- Wdrożenie środowisk telefonii IP
- Wdrożenie rozwiązania SoftPhone
- Dobór i wymiana telefonów cyfrowych, analogowych na rozwiązania IP
- Środowiska IP Office i AURA oraz ACR i ACCS
- Analiza, dobór, wdrożenie rozwiązań do Call Center, Contact Center
- Analiza, dobór, wdrożenie rozwiązań do wideokonferencji
VoIP Cloud – wirtualne centrale w chmurze obliczeniowej
Dobór, wymiana i instalacja fizycznych Central Telefonicznych
Rozwiązania dedykowane do ISDN i SIP
Instalacja wirtualnych central na środowiskach VMWare oraz Hyper-V
Dobór, wymiana, dostawa i konfiguracja telefonów IP (VoIP)
Wdrożenie środowisk telefonii IP
Wdrożenie rozwiązania SoftPhone
Dobór i wymiana telefonów cyfrowych, analogowych na rozwiązania IP
Środowiska IP Office i AURA oraz ACR i ACCS
Analiza, dobór, wdrożenie rozwiązań do Call Center, Contact Center
Analiza, dobór, wdrożenie rozwiązań do wideokonferencji
Dowiedz się więcej o naszych partnerach
Niezależnie od tego, czy pracujesz w firmie świadczącej usługi informatyczne, czy jesteś ekspertem IT w jednoosobowej firmie, możesz rozwijać swoje kompetencje, pozyskiwać więcej klientów i zwiększać swoje miesięczne dochody razem z nami.
Dołącz do MAIN Partner Community
Napisz do nas, a odpowiedź otrzymasz w ciągu godziny (pn-pt 8-16).