Unified communications

  • Nexus Telecom
  • ul. Łopuszańska 95
  • 02-457 Warszawa

O partnerze

Nexus Telecom tworzy środowiska hybrydowe i wirtualne z wykorzystaniem chmury obliczeniowej i najnowszych trendów ICT. Wykorzystując protokoły IP i rozwiązania do wizualizacji przesyłanego obrazu.

Nexus Telecom integruje w czasie rzeczywistym usługi komunikacyjne łącząc ludzi wykorzystując protokoły IP i rozwiązania do wizualizacji przesyłanego obrazu. Tworzy środowiska hybrydowe oraz wirtualne w oparciu o VMWare i Hyper-V z wykorzystaniem chmury obliczeniowej i najnowszych trendów w ICT.

Wspiera organizacje B2G  Instytucje Publiczne i B2B Firmy Komercyjne: SMB, Enterprise w wymianie technologii cyfrowych i analogowych na telefonię VoIP. Kreuje nową rzeczywistość w oparciu o rozwiązania Unified Communications takie jak, aplikacje SoftPhone czy platformy wideokonferencyjne, by klienci nieprzerwanie utrzymywali wysoki standard komunikacji i realizacji własnych usług sprzedaż, call desk, contact center.

Nasze rozwiązania

Środowiska hybrydowe i wirtualne z wykorzystaniem chmury obliczeniowej dla platform głosowych VoIP/Call Center.

VoIP Cloud – wirtualne centrale w chmurze obliczeniowej.

Dobór, wymiana i instalacja fizycznych Central Telefonicznych.

Rozwiązania dedykowane do ISDN i SIP.

Instalacja wirtualnych central na środowiskach VMWare oraz Hyper-V.

Dobór, wymiana, dostawa i konfiguracja telefonów IP (VoIP).

Wdrożenie środowisk telefonii IP.

Wdrożenie rozwiązania SoftPhone.

Dobór i wymiana telefonów cyfrowych, analogowych na rozwiązania IP.

Środowiska IP Office i AURA oraz ACR i ACCS.

Analiza, dobór, wdrożenie rozwiązań do Call Center, Contact Center.

Analiza, dobór, wdrożenie rozwiązań do Wideokonferencji.

Dowiedz się więcej o naszych partnerach

Niezależnie od tego, czy pracujesz w firmie świadczącej usługi informatyczne, czy jesteś ekspertem IT w jednoosobowej firmie, możesz rozwijać swoje kompetencje, pozyskiwać więcej klientów i zwiększać swoje miesięczne dochody razem z nami.

Dołącz do MAIN Partner Community

Napisz do nas, a odpowiedź otrzymasz w ciągu 
godziny (pn-pt 8-16).

    * Pola obowiązkowe

    Adrianna Jabłońska
    Partner Account Manager