Nexus Telecom tworzy środowiska hybrydowe i wirtualne z wykorzystaniem chmury obliczeniowej i najnowszych trendów ICT. Wykorzystując protokoły IP i rozwiązania do wizualizacji przesyłanego obrazu.
Nexus Telecom integruje w czasie rzeczywistym usługi komunikacyjne łącząc ludzi wykorzystując protokoły IP i rozwiązania do wizualizacji przesyłanego obrazu. Tworzy środowiska hybrydowe oraz wirtualne w oparciu o VMWare i Hyper-V z wykorzystaniem chmury obliczeniowej i najnowszych trendów w ICT.
Wspiera organizacje B2G Instytucje Publiczne i B2B Firmy Komercyjne: SMB, Enterprise w wymianie technologii cyfrowych i analogowych na telefonię VoIP. Kreuje nową rzeczywistość w oparciu o rozwiązania Unified Communications takie jak, aplikacje SoftPhone czy platformy wideokonferencyjne, by klienci nieprzerwanie utrzymywali wysoki standard komunikacji i realizacji własnych usług sprzedaż, call desk, contact center.
Środowiska hybrydowe i wirtualne z wykorzystaniem chmury obliczeniowej dla platform głosowych VoIP/Call Center.
Niezależnie od tego, czy pracujesz w firmie świadczącej usługi informatyczne, czy jesteś ekspertem IT w jednoosobowej firmie, możesz rozwijać swoje kompetencje, pozyskiwać więcej klientów i zwiększać swoje miesięczne dochody razem z nami.
Napisz do nas, a odpowiedź otrzymasz w ciągu godziny (pn-pt 8-16).